
”Finnet-ryhmä uudistaa ilmeensä. Uuden liikemerkin on suunnitellut Ilmo Valtonen. Visuaalisesta ilmeestä vastaa Mainostoimisto BBO.
Finnetin mukaan ilme on suunniteltu tukemaan Finnet-ryhmän uutta strategiaa: "Voittajaksi Internet-maailmassa". Uusi tunnus kuvaa tiedonsiirron kaksisuuntaisuutta ja viestii Finnet-ryhmään kuuluvien yhtiöiden monipuolisesta osaamisesta ja jatkuvasti kehittyvästä palvelutarjonnasta. ” – M&M.fi
Just toi minullekin tuli mieleen, kun katsoin uutta logoa. Selkeästi heijastuu kaksisuuntaisuus ja jatkuvasti kehittyvä palvelutarjonta.
Ei sanat miestä tai yhtiötä pahenna.
Mutta nyt Milanon kautta Pariisiin, sunnuntaina takaisin. Hirveän rankkaa tämä vaihtarielämä.

Tosta tulis helvetin hieno laastari. Paljo hienompi ku mikää mitä nyt on tarjol..
VastaaPoista