”Mene sinä kloppi siitä kotiin kasvamaan. Tämä on aikuisten paikka. Ja vaihda kengät.” Ei, kyse ei ole pumpatusta finniniskasta soittoruokalan ovella, vaan mainostoimistosedästä. Alalla kuin alalla saa tosissaan potkia eccoaan liukuoven väliin, jotta joku ehkä noteeraa jonkun jossain. Välillä tuntuu, että saa vaihtaa kenkiään harvasen kuukausi, koska kärjet rispaantuvat. Välillä tuntuu, että johtomiehet ja naiset ovat suoraan syntyneet neljäkymppisiksi patuiksi. Nuorille ei annetta tilaisuutta, sillä vanhat gubet jylläävät.
Ja paskan marjat. Onneksi kaikki edellä mainittu on pelkkää roskaa, sillä mitään ei saa, ellei tosissaan kiristä maihinnousukenkien nauhojaan. Eli, lopettakaapa se mussutus ja pankaa menemään, menkää panemaan.
Tässä mainossetä Sampo Hännisen esimerkki, että turpa kiinni ja töihin.
Teinitoimisto
PS. Kirjoitin ”Sunnuntaisuunnittelija” tekstissä tuossa alapuolella suunnittelemisesta. Viittasin myös mainostoimisto SEG & Greyn suunnittelujohtaja Tommi Laihon blogiin. Itse asiassa, tartuin tuumasta toimeen ja kirjoitin Tommille säkärin. Minulla ei ollut hajuakaan, mikä hänen osoitteensa on, mutta kehittelin yhden ja painoin ”Lähetä”.
Koska kuten hyvin tiedetään, yksi asia johtaa toiseen, niin menen elokuussa päiväksi seuraamaan SEK:in työskentelyä. Ihan vain siksi, että jonain päivänä itse olen suunnittelujohtaja.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti